Hoe ziet jouw gemiddelde zondag eruit?

Wat doe je? ga je naar de kerk? slaap je lekker uit? ga je sporten, sta je juist vroeg op om dat ene programma te zien?.. beetje bankhangen? hoe ziet jouw zondag eruit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (17)

uitslapen, familiebezoek, administratie bijwerken, dat soort gedoe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik slaap meestal tot 8 uur, ik blijf daarna meestal nog een half uurtje liggen.
Daarna sta ik op, douche en ontbijt ik.

's Ochtends leer ik meestal nog wel even, 's middags ga ik naar buiten, of ga ik wii'en, msn'en en op GV.

In het weekend probeer ik zoveel mogelijk te relaxen, door de weeks ga ik me wel weer druk maken om huiswerk, toetsen en werkstukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat varieerd nog al wel eens. Meestal eindig ik de middag in cave du vin waar ik geniet van een overheerlijk goed uitgebalanceerde San Giorgio Dolce Bianco. Maar zit nu verveeld te GV'en in de stoptrein...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga 's ochtends meestal naar de kerk. 's middag meestal huiswerk maken o.i.d. en 's avonds komen we altijd met eeen heleboel jongeren bij elkaar en drinken we wat enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan maak ik het huis aan kant, want door de week heb ik daar geen tijd voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zondag betekend geen verplichtingen, dus heerlijk opstaan wanneer het me uitkomt.
Dan relaxted ontbijten, meestal op de bank,met de tv aan en de krant of tijdschrift ernaast.
Mooi weer: in de tuin, zalig in de zon, koffie drinken met iets lekkers.
Slecht weer: zelfde ritueel binnen op de bank.
De rest van de dag: niks doen, boek lezen, film kijken.....
soms wel eens eindje fietsen. De dag eindigt altijd met een goed glas wijn en lekker samen kletsen...
Zalig zo'n dag zonder verplichtingen!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet om het weekend werken, dus geniet extra van mn vrije zondag. Heerlijk uitslapen, uitgebreid ontbijt, met lekker weer heel lang naar buiten: bijv park of bos. Uitgebreid diner en 's avonds lekker filmpje kijken. In andere woorden, chillen, ontspannen, genieten en lekker eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit een gemiddelde zondag meegemaakt, dus ik kan je er dus ook helemaal niets over zeggen...

Ik kan wel zeggen dat de dag beging met het openen van de ogen en stopt met het sluiten van de ogen, maar dat geld niet alleen voor een gemiddelde zondag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uitslapen tot een uur of negen. douchen daarna fietsen soms wel 80 kilometer, dan in de avond een lekkere ongezonde maaltijd, en lekker bankhangen of hier op GV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
80 km?...respect
Mijn zondag:
Uitslapen (tot ca. 11 uur)
Tv kijken
Aankleden
Rondhangen + kleine beetjes hw maken
Middageten
Hw maken (grote dingen)
Hond uitlaten (17.00)
Eten
Hw maken (vooral leren)
Tv kijken

Alles in een relaxte sfeer :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker een uur of twee langer slapen,een trage douche,Het Gezonde Ontbijt , traag en met klassieke muziek, wandeling of excursie, aperitief , zuiderse maaltijd met veel groenten en pasta, korte siesta, wandeling of lectuur, nieuws rond zeven en licht avondmaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Genieten van mijn vrije dag. Zondags slaap ik lekker uit en doe dingen waar ik zin in heb. Meestal is dit een filmpje kijken, lekker luieren en lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de zondag is voor mij vaak een dag om er op uit te trekken.
vandaag ben ik met broer en neefje op bezoek gegaan bij moeders, die een flinke 2 1/2 rijden uur bij ons vandaan woont.
vorige week ben ik naar een kattenkennisdag geweest, met een vriend.
de week daarvoor lekker zitten pimpelen in de stad, met weer een andere vriend.
er valt dus wat mij betreft geen zinnig woord over te zeggen, maar een fijne dag is het meestal wel:)
14 jaar geleden
Uitslapen, beetje schoonmaken en misschien een filmpje huren..... Meestal doe ik op zondag echt alleen wat ik leuk vind.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel de dag films kijken maar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in bed wandelen hond man kind
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet te lang uitslapen, eten, rondje lopen door het huis, huiswerk maken, leren, computeren, eten, slapen.