Hoe moet ik de kwaliteit van mn ipod Touch muziek verbeteren?

Apple producten staan bekend om hun baggere muziekkwaliteit. Is er echter een manier dit te verbeteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Stel je equalizer goed in op de juiste muziek soort wordt het iets beter
Van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon hoge kwaliteit muziek downloaden. 320kb/s of ruisverlagende oordoppen aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat de optie "verlaag bitsnelheid tot 128" aanstaat in itunes, deze optie is om ruimte te sparen op ipod/ iphone/ ipads.
En ofc 320kbs mp3 gebruiken of nog beter: wav
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo baggere muziekkwaliteit?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad... Wie maakt dan betere mp3 spelers? De standaard oordoppen zijn bagger, dat is wat anders. Maar probeer een sennheiser in-ear headset op je iPod met gekochte muziek en dan praten we verder over "bagger", ok?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hwb verschillende oordoppen van oa bose, senheisser etc. Merken bekebd om hoge kwaliteit zijn: sony, iaudio, iriver. Upod staat nou eenmaal bekend om slecht kwaliteit