Weet iemand een lachfilm???

Ik heb egt zin om te lachen en ik wil egt zo'n film dat je op de grond ligt van het lachen maar ik ben 12 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

American pie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t is wel een oudje maar white coats is een goeie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Couples retreat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beethoven, gaat over 2 honden, heb m zelf gezien op mn slaapfeestje, vorig jaar (ik ben nu 11)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groundhogday met Bill murray! Erg grappige film over bosmarmot en iemand die elke dag opnieuw moet beleven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The hangover! Je gaat helemaal stuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die ligt bij mij te wachten om gekeken te worden, goeie verhalen over gehoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ga er maar lekker voor zitten dan, ik vond m de tweede keer kijken nog grappiger!! 1 ding bergeep k niet, de kip helemaal in het eerste shot van de film. Je zal dit na het kijken weten wat k bedoel, veel plezier!
Flauwe humor maar wel grappig, meeste films met leslie nielssen
Hotshots 1 en 2
En misschien weet iemand nog hoe die andere heten.
Das met allemaal verborgen humor. Doen de militairen verborgen een dansje op de achtergrond en zo.
Police acadamy vond ik ook grappig toen ik zo oud was...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KutsAl damacana