Ipad of laptop voor de hogeschool?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is al bijna oeverloos besproken: http://www.goeievraag.nl/vraag/roc-aangeraden-laptop-schaffen-ervan.114613

Antwoorden (10)

Laptop toch handiger dan een Ipad. Een laptop kun je ja ook meenemen en het typt sneller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laptop, want dat typt veel beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker een laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat je er mee wil doen. Laptop kun je meer mee dus voor schoolgebruik zou ik daar dan voor gaan. Dan wel eentje van Apple natuurlijk voor optimaal gemak.

Bezit zelf de MacBook Pro. Super apparaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor school laptop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laptop, ik heb een ipad voor mijn studie, maar het typen en luisteren tegelijk gaat lastig samen, ik stel voor dat je een laptop aanschaft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een laptop kun je meer dan met een iPad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple laptop