Wat is het goedkoopste, ik wil af en toe met mijn IPad 3GS op het internet kunnen buiten mijn wifi netwerk dus iets met prepaid

Prepaid IPad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Met een iPad 3gs kun je niet alleen op wifi, maar je kunt ook een simkaart gebruiken. Ik denk dat het slim is om een rondje te surfen langs de bekende telecomproviders te gaan. Ik ben zelf bekend met de vandaag online abonnement van Hi waarbij je iets van 2,50 betaald per dag dat je online gaat. Kijk wel erg goed uit voor de datalimieten die momenteel gehanteerd worden, anders kan goedkoop alsnog duurkoop worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je reactie.

Andere antwoorden (1)

Met eeb iPad kan je alleen op een wifi netwerk