Kun je van rood worden afkomen?

Als ik in de klas zit word ik altijd heel snel rood. Bv als een lerar zegt dat ik stil moet zijn of boos op mij word. Of als gewoon een jongen die ik helemaal niet leuk vind iets tegen mij zegt! Maar kun je hier van afkomen? Schaam me er wel een beetje voor...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Jahoor. Al vinden andere mensen blozen vaak een charmante eigenschap, kan hè echo's jezelf lastig zijn. Probeer eens niet te letten op het rood worden, want dat houd je toch niet tegen, maar richt je aandacht op iets anders. Op je schoenen, bijvoorbeeld. Als je op iets anders let, word je minder rood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik denk dat je het een beetje moet trainen. Heb het zelf ook gehad vroeger toen ik me overal iets van aantrok wat mensen zeiden etc. maar je komt er later wel achter dat je je van dingen niet zoveel hoeft aan te trekken.