Iemand nog aanraders als vervolgopleiding na de havo?

Ik ben op zoek naar een opleiding in de richting van economie. Iets anders kan ook maar wil graag de zakelijke kant op. Iets waarbij ik me niet snel verveel en dus zo die 4 jaar volhoud. Ik heb een e&m profiel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Economie + zakelijk... komt mij over als bedrijfskunde. Alle grote HBO's hebben daar wel opleidingen voor. Het is wel een redelijk zware opleiding en je zou wel eens een stevige wiskunde knobbel nodig moeten hebben dus kijk daar goed naar.
Er zijn natuurlijk nog genoeg andere mogelijkheden voor economische opleidingen. Verder hebben veel andere opleidingen zakelijke varianten of afstudeer richtingen (zie bv commerciële techniek, bedrijfscommunicatie of arbeids/bedrijfspsychologie).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga door naar VWO. Heb je 2 jaar respijt alvorens een HBO studie te volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joh, als je het aankunt, nog even doorstomen naar het VWO. Prima opleiding en beste basis voor HBO.