Kan je met een banaan krassen op een iPhone wegwerken? En hoe moet je dat dan precies doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kan het doen met tandpasta. Dit is een polijstmiddel. Kan je daarentegen vaak beter op een hoekje proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij betere telefoonwinkels is een repair setje verkrijgbaar. Maar als t niet te hinderlijk is; niets aan doen. Nieuw glas kost tussen €130-180.