Er is eerst niemand op de aarde hoe komt dan het eerste mens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Hier zijn veel theorieën over. De een zegt dat god Adam en Eva heeft geschapen. En die kregen kinderen enz. De andere zegt dat er toch iets is gebeurd waardoor er een cel kwam en zo kwamen er dieren die zijn later in mensen veranderd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de tijd heen zijn de apen langzaam veranderd in mensen!!! Dat is het meest logische
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de loop van onvoorstelbaar lange tijd onstonden door natuurprocessen zoals bv kernfusie in de zon en andere sterren chemische stoffen die uiteindelijk levende materie gingen vormen (het eigenlijke wonder) en zich doorontwikkelden tot de vele levensvormen die we nu kennen (en waarvan er ook weer vele zijn verdwenen). Jij bent daar een van.