kan je op gv nog vragen stellen als je geen punten meer hebt??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Op dit moment is dat nog mogelijk, maar het zou me niet verbazen als dat snel wordt veranderd gezien het grote aantal nieuwe gebruikers die de vragen niet op een normale manier afsluiten.

Als je een vraag sluit kan je een beste antwoord toekennen (dan krijgt iemand daar punten voor) en krijg jij je 3 punten terug die het kostte toen je de vraag stelde.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jammer genoeg wel, dan ga je gewoon in de min. Ook kun je nog gewoon antwoorden geven.

Wel is er afhankelijk van het niveau een maximum aantal per dag, en daar zit je met nul punten of minder natuurlijk snel aan.

Meer punten stellen je in staat meer te doen, maar minder punten nemen geen verdere priveleges weg. Je blijft altijd het basis aantal vragen en antwoorden en reacties per dag houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk met die vragen kan je juist nieuwe
Punten krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het nadeel van de app . Je kan niet een antwoord toekennen
Als beste...