Wat zit er in een mobiel zodat deze gaat trillen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag!

Antwoorden (3)

Een klein elektrisch motortje met een onbalans in de as. Hierdoor zal het motortje gaan trillen wanneer deze ronddraait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klein motortje met een gewichtje aan het asje. Dat gaat draaien en door het gewichtje trilt het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kleine motor met aan 1 kant van de as een gewichtje. Doordat deze heel snel draait zorgt dat gewichtje ervoor dat er krachten alle kanten opgaan en dan trilt hij.

als je deze motor op een tandenborstelkop met scheve haren plakt, daat de tandenborstel heel snel vooruit, een raceautotandenborstel