Klopt het dat Wikipedia een soort van Google is maar dat anderen er zelf verhalen op kunnen zetten..? "misschien verzonnen" althans dat hebk gehoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Geen soort Google, maar wel een soort Goeie Vraag - behalve dat daar geen vragen gesteld worden. Maar iedereen die dat wil kan informatie op Wikipedia zetten. Dus het is mogelijk dat daar ook verzonnen feiten op staan!
Amadea
13 jaar geleden
Ga eens naar www.wikipedia.nl en je zult direct het antwoord op je vraag vinden. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is zo er vind ook redelijk wat''vandalisme''plaats dwz artikelen worden veranderd waardoor er ineens iets staat wat niet met de werkelijkheid strookt.Een sommig informatie kopt gewoon weg niet een goedvoorbeeld is het artikel over futurama de laatste keer dat ik keek waren er 3seizoenen af en waren er plannen voor een 4e en 5e seizoen die zijn er al jaren inclus een paar films maar dat weet wikki nog niet.
maar je zou ook een hoop abrakadabra kunnen plaatsen den
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google vind website's met informatie en op wikipedia staat informatie