Maak deze zin af:

''Als ik het voor het zeggen had, dan................

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een maand of 2 geleden hadden we precies zo'n "vraag". Als ik het me goed herinner, werd die verwijderd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt waar??? gelukkig heb ik die niet gezien..maaruh . waarom zou die verwijderd worden dan? ik heb er vanmiddag 2 voorbij zien komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch grappig dat NIEMAND van de mods doorheeft dat dit totaal geen vraag is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot nu, dan... ;) Had dan niks gezegd

Antwoorden (12)

wist ik het wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had ik dagwerk aan het delegeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was elk mens op Aarde gezond en zorgeloos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou deze vraag niet verwijderd moeten worden, omdat er heel interessante antwoorden kunnen komen, die binnen de perken blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou ik keizer van de wereld zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan .... zou het een soepzootje worden in Nederland (of de wereld, of waar ik het ook maar over te zeggen had)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gaf ik ieder mens op de wereld één wens, die gegarandeerd uit zou komen. Geen voorwaardes of tijdslimieten, of "als/dan-nen" - gewoon één diepgewortelde nooit geuite wens per persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was ik de baas.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- zou ik o.a. het punten systeem van GV weghalen.
- zou ik alle BTW naar 6% zetten
- zou ik voetballers een maximaal salaris geven van 45.000 per jaar
- zou ik de accijns verlagen op benzine, sigaretten en alcohol
- zou er geen BPM meer zijn
- zou ik de kilometer heffing allang hebben ingevoerd
- zou er geen derde wereld meer bestaan

en ...

- zou iedereen gelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hield ik mijn mond dicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werd de hele wereld er een stuk beter van (ook al zouden ze het niet begrijpen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou ik het koningshuis op heffen