Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wordt je snel gespierder?

Ik ben 14 jaar maar ik wil in snelle tijd wat meer spieren krijgen hoe kan ik dat het best aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

...als je op jonge leeftijd zware spiertrainingen gaat doen (bodybuilding), en je botten groeien nog.
Kan het zijn dat je spieren je botgroei forceren.
Bij deze dus, pas als je volgroeid bent, en blijf van de dierlijke troep af (steroïden).
Laat je begeleiden in een sportschool door een
prof.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Steroiden slikken en gericht te spieren rekken.

Toegevoegd na 56 seconden:
Wacht. Ik heb geen idee of die steroiden slikken verantwoord is voor jongens van jou leeftijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijwerkingen mag je ook wel vertellen na zo'n advies. Je organen kunnen zelfs uitvallen....
Amadea
13 jaar geleden
Anabole steroïden kunnen als gevolg van het aanwezige hormoon testosteron veroorzaken: leverproblemen, vorming van bloedklonters, impotentie, depressie en toenemende agressiviteit. Het gebruik ervan leidt tot een slechter immuunsysteem en veranderingen in persoonlijkheid.
Zou jij willen dat jouw zoon als hij 14 is dat ging slikken?
Niet te snel. Je lichaam moet wennen aan regelmatig sporten.

Zeker omdat nog in de groei ben, ga naar een goede sportschool en laat je begeleiden met de juiste oefeningen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door naar de sportschool te gaan is de enige oplossing, je moet van die chemische zooi afblijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voedsel voedsel voedsel. Je krijgt geen spier groei zonder de JUISTE bouwstoffen na het trainen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding