Hoe wordt je snel gespierder?

Ik ben 14 jaar maar ik wil in snelle tijd wat meer spieren krijgen hoe kan ik dat het best aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

...als je op jonge leeftijd zware spiertrainingen gaat doen (bodybuilding), en je botten groeien nog.
Kan het zijn dat je spieren je botgroei forceren.
Bij deze dus, pas als je volgroeid bent, en blijf van de dierlijke troep af (steroïden).
Laat je begeleiden in een sportschool door een
prof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Steroiden slikken en gericht te spieren rekken.

Toegevoegd na 56 seconden:
Wacht. Ik heb geen idee of die steroiden slikken verantwoord is voor jongens van jou leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijwerkingen mag je ook wel vertellen na zo'n advies. Je organen kunnen zelfs uitvallen....
Amadea
13 jaar geleden
Anabole steroïden kunnen als gevolg van het aanwezige hormoon testosteron veroorzaken: leverproblemen, vorming van bloedklonters, impotentie, depressie en toenemende agressiviteit. Het gebruik ervan leidt tot een slechter immuunsysteem en veranderingen in persoonlijkheid.
Zou jij willen dat jouw zoon als hij 14 is dat ging slikken?
Niet te snel. Je lichaam moet wennen aan regelmatig sporten.

Zeker omdat nog in de groei ben, ga naar een goede sportschool en laat je begeleiden met de juiste oefeningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door naar de sportschool te gaan is de enige oplossing, je moet van die chemische zooi afblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voedsel voedsel voedsel. Je krijgt geen spier groei zonder de JUISTE bouwstoffen na het trainen