Help zie beschrijving

Als ik een foto als achtergrond doe, zie ik hem alleen als ik mijn iPod vergrendel, kan ik hem ook als achtergrond bij mijn Apps doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Er staat van achtergrond beginscherm hoofdscherm of beide klik op beide
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat er bij mij niet
Je moet naar instellingen, dan naar achtergrond, dan filmrol of achtergrond. Dan klik je op stel in en klik dan op beide. Dan heb je bij allebei de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een iPod touch hebt niet, tenzij deze gejailbraiked is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de nieuwste iPod touch (4) kan het wel, maar de generaties ervoor kan het niet... Bij iPad en iPhone kan het volgens mij wel maar weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf welke versie je hebt