Hoe verwijder je apps?

Ik heb er veelste veel en ik wil ze verwijderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Je vinger op de app houden dan het kruisje drukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je vinger op de app ingedrukt houden dan gaat ie vibreren en komt er een kruisje rechtsboven in de hoek en dan kan je er weer op drukken en dan kan je hem verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even ervan uitgaand dat je het hebt over apps op de iPhone. Je verwijdert een app door het icoontje een paar seconden ingedrukt te houden, dan gaat het icoontje schudden en er verschijnt een kruisje in het icoon. Klik op het kruisje en de app is weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf er met je vinger net zolang op een app staan totdat ze allemaal gaan trillen dan kun je er op een klikken en dan kun je hem verwijderen als je alles hebt verwijderd wat je wil druk je op de middelste knop en alles stopt weer met trillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de app klikken tot hy beweegt en dan kan je op het kruisje klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals iedereen zegt:
Vinger er even op houden, gaat ie trillen en klik dan op het kruisje.
Maar je kunt het ook via Itunes doen.

Toegevoegd na 41 seconden:
En daarna op de thuisknop drukken (als je het op je Iphone/Ipod/Ipad doet)