Waar kan ik een laser pen kopen ? ( ik ga niet naar de kermis)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Marktplaats , een pen kost niet zoveel maar zo een laser pointer ongeveer 30 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een laserpen kopen in een boekwinkel, ze worden daar verkocht als aanwijzer voor lezingen enzo daar betaal je 44 euro voor. En je kan er ook een bestellen via internet, daar koop je er al een voor 12,50 excl verzendkosten. Daar heb ik mijn laserpennetje ook vandaan voor de kat

Toegevoegd na 31 seconden:
via internet bedoel ik Marktplaats

Toegevoegd na 16 uur:
http://muziek.marktplaats.nl/licht-en-laser/411733027-laserpointer-laserpen-laser-pointer-groen-green-gratis-verz.html

Nog goedkoper dan dat ik hem heb gekocht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dealextreme.com dat is een site waar je illigale dingetjes kunt kopen voor heel weinig!! Daar kost zo'n laserpen 20 dollar, alleen komt het wel uit de vs, dus 4a5 weken verzendtijd!!!maar wel heel goed!