Hoelang blijft een electrische wekker blèren ,als je hem niet uitzet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
12.7K
Rieneke1
14 jaar geleden
goeie vraag!
het had ook 10 minuten kunnen zijn, maar helaas...; p

Het beste antwoord

Dat is afhankelijk van de wekker.
De mijne 1 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

59 minuten en 59 seconde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne heeft wel eens een hele dag staan piepen, toen ik er zelf niet was. (Zo'n goedkoop hema wekkertje)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eén uur geld doorgaans voor de meeste electrische wekkers...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, een uur. best jammer als je op vakantie bent en je buren moeten van halfzeven tot halfacht elke ochtend naar een keiharde storende radio luisteren. het was een wonder dat ze ooit nog tegen ons gesproken hebben, ze vertelden dat ze bijna hadden ingebroken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had je afgeslacht ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahahahaha
Die van mij blijft de hele dag het piep-piep-piep geluid uitbraken.
Ik kwam onlangs na een dag werken thuis en denk: Wat hoor ik toch... Inderdaad, piep-piep-piep...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne ook; piept gelukkig zachtjes. Denk niet dat mijn buren hem horen.
Die van mij gaat gewoon 24 u per dag door totdat ik hem echt uitzet.