iPod 160gb muziek kwijt maar geeft wel aan dat het erop staat. HELP!!

Ik heb net mijn iPod 160gb van 1,5 jaar oud aan de computer aangesloten maar NIET GESYNCHRONISEERD. Na het loskoppelen geeft hij aan dat ik 0 nummers heb terwijl bij instellingen->info zegt hij dat er 107gb vrij is. Oftewel, mijn 53gb aan muziek moet er nog wel opstaan. Ik heb geen reservekopie omdat mijn laptop net is gecrasht. HELP!!!! Al mijn muziek en herinneringen zijn weg. Weet iemand alsjeblieft of ik mijn muziek op 1 of andere manier nog kan terugkrijgen? Wellicht direct van de harde schijf lezen of iets dergelijks? Echt heel kut dit..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zet hem even aan en uit synch hem daarna met iTunes en kijk of die het doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik geprobeerd maar hij zegt dat hij mijn iPod niet kan lezen en dat ik hen moet herstellen waarna hij al mijn data wilt wissen.. Heb ook al geprobeerd te resetten maar dat werkt ook niet:(.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat je muziek nu ook in iTunes of niet? Zo ja kan je hem gewoon herstellen en synchroniseren. Zo niet, tja dan heb je pech.