Dit is een top level domain. Het deel dat je altijd achteraan een internetadres ziet. Zoals .nl het top level domain voor Nederland is.
.Nu is van het eiland Niue. Het is populair omdat je er in het nederlands lueke namen mee kan maken. Denk bijvoorbeeld aan www.koop.nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig, wist ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Engelstalige landen is het ook populair, omdat het Engels uitgesproken klinkt als "new".
En in Frankrijk is het populair omdat nu in het Frans naat betekent en daar kun je natuurlijk ook leuke combinaties mee maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"naat" moet natuurlijk "naakt" zijn
Cryofiel
13 jaar geleden
Soms is naakt gewoon naatje...     ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad. Waarschijnlijk was dit een Freudiaanse vertikking van mij (http://nl.wikipedia.org/wiki/Freudiaanse_verspreking).