Mijn iPhone loop vaak vast! Wat kan ik eraan doen? Ik heb hem wel gejailbreakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Helaas zit er nu geen garantie meer op. Ik zou hem even helemaal opladen en dan een weekje uitlaten en dan weer aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook met mijn ipod.. Ik heb heb hersteld via itunes, het nadeel hiervan is dat je je jailbreak kwijt bent. Anders mess wat toepassingen verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verbinden met je pc dan in itunes op herstellen klikken dan is de jailbreak eraf en loopt je iphone als het goed is niet meer vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De uitschakel en home button +\- 7 sec tegelijk ingedrukt houden. Daarna krijg je +\- 3 minuten een apple logo te zien en zijn 99% van de problemen verholpen. En je behoud de inhoud van je iphone inc. Jailbreak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tip!