Na hoeveel dagen na je menstruatie ben je het meest vruchtbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Het beste antwoord

Gemiddeld de 14e dag na je 1e dag van je menstruatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tussen 2 menstruaties in.

Op het moment van de eisprong (ook wel ovulatie).

Er zijn apparaatjes waarmee je dit kunt meten, de meeste apotheken hebben dit wel.
Ook bestaat er iets als de thermometer-methode, maar hoe dit precies werkt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet je temperatuur opnemen voor dat je uit bed stapt als je tem ongeveer 1 graadje hoger is dan normaal dan heeft en een ovulatie plaats gevonden of moet nog plaats vinden.

-staat er onder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo,

het is wel handig deze link kan je precies uitrekenen waneer je vruchtbaar bent ! aub
Dit is de link:::http://www.davitamon.nl/pages/klok.php?page_id=41