Wat kun je doen als je haar door stijltang droog en gespleten is? :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (6)

Goed verzorgen en niet meer stijlen! Über slecht voor je haar!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lief zijn voor je haar..
Veel minder vaak stijlen
Schoon houden en verzorgen
En als het lang genoeg is, ongezonde stuk eraf knippen.. je haar groeit ongeveer iets meer dan 1cm per maand, dus misschien elke maand een cm bijknippen?

Toegevoegd na 31 seconden:
Het liefst helemaal stoppen met stijlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je gaat stijlen verzorgende spray opdoen !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is om je haren sowieso 1x in de week een masker te geven. En voordat je je haren weer gaat stijlen ze met eenverzorgende lotion in te smeren van te voren. Deze zijn verkrijgbaar bij de kapper en drogist. :-) en als het echt te erg is een stukje van je haren knippen en vervolgens de rest van hierboven doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1x in de week maskertje en je haar wassen met nivea beauty care shampoo de roze. Hierdoor voelt je haar in ieder geval een stuk zachter aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik stijl ook altijd ,ik ga iedere 4 5 week naar de kapper,ff de punten eraf,ik gebruik altijd een cremespoeling,zoals in een antw hier boven kun je je haar preventief beschermen met een spray,voor je gaat stylen ik heb zelf bij de kapper biosilk gekocht dit een een hele goede therapy voor je haar als het erg droog is waarmee je even de punten beetje in masseert,je doet heeeeel lang mee met een flesje ,maar regelmatig knippen is heel belangrijk,ik gebruik al jaren de stijltang ,en soms iedere dag,en heb echt gezond haar ,succes er mee