hoe moet je leren als je weinig tijd hebt en veel huiswerk ?

1 week de tijd om te leren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (4)

Zijn het woordjes?
Dan zou ik naar woordjesleren.nl gaan en daar kun je de methode aanklikenen staan daar de woordjes die je moet leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goede planning maken en geen talen door elkaar te leren....
probeer ook niet te veel achter elkaar te leren en korte pauzes er tussen te houden en mischien jezelf een beloning geven als je planing gelukt is....
veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je leert het beste door te herhalen en te herhalen en te herhalen...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijd maken!! Je maakt tijd vrij voor je huiswerk.
Prioriteiten stellen wat je belangrijk vindt en de gevolgen accepteren.