Wat moet je doen als Een jongen uit je klas denkt dat hij je vriend is maar dat niet is en hij zegt nooit iets en je wil zijn vriend niet zijn.

Ik wil hen ook niet kwetsen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat probleem ken ik, gewoon eerlijk zijn werkt het beste en kwets je hem misschien maar op lange termijn werkt dat wel het beste. iig veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een beetje negeren je kwetst hem zeker wel als hij echt denkt dat die je beste vriend ofzo is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij nooit iets zegt, hoe kan je dan weten dat hij denkt dat hij je vriend is??
Vraag het hem gewoon en vertel dat jij dat niet wil.
Gewoon eerlijk zijn en het probleem lijkt me opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gwn zeggen of niet naast hem zitten en je zoekt een eigen vriendengroep waar je je thuis voelt