Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan mijn vragen verwijderen nadat ik daar een antwoord op heb gehad?

Vragen verwijderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je vraag al gesloten is (door jezelf of door het systeem), kun je die vraag niet meer verwijderen.

Een vraag die nog openstaat, kun je wel verwijderen. Dat doe je door naar je vraag te gaan, en onder je vraag op de knop "Verwijderen" te klikken.

Althans, zo gaat het op de PC en op de mobiele versie van Goeie Vraag. De iPhone-app is een uitermate beperkt ding waar je bijna niets mee kunt (je kunt er zelfs je punten (pluspunten en strafpunten) niet mee zien), dus het zou me niet verbazen als je op een iPhone je vraag niet kunt weghalen.

Maarreh... als je een antwoord hebt gehad op je vraag, is het eigenlijk onbeleefd om je vraag weg te halen. De antwoordgevers hebben tijd en moeite gestopt in het geven van een zo goed mogelijk antwoord - en dan haal jij dat zomaar weg...!

Daar komt bij dat jouw vraag, en de antwoorden die daarop zijn gekomen, ook voor *anderen* nuttig kunnen zijn. Ook voor die anderen is het dus onbeleefd als je al die informatie zomaar weg zou halen.

Dus: weghalen kan wel, maar waarom zou je?
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij het om een persoonlijke 'prive' vraag zou gaan, dan vind ik het wel logisch als je het verwijderd wilt hebben. Tevens kan je als je je vraag echt weg wilt hebben, via een reactie aan de moderators vragen of ze hem weg willen halen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding