Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het overkomt me zelfs hier op GV dat mensen die vaak heel heldere antwoorden geven voor mij in andere gevallen totaal onbegrijpelijke dingen zeggen. Ik kan me dan dus niet voorstellen in wat voor wereld zij dan zitten; kennelijk in een wereld die ik nog nooit heb betreden en waarvan zij me het paspoort niet kunnen overhandigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan altijd even doorvragen.
+1

Andere antwoorden (9)

Nee, ik stel me in op de ander en dan snap ik what makes his/her heart make tick...

Maar ik heb wel moeten leren met één persoon te spreken en dat meerdere het horen... De persoon tegen wie ik het heb, die snapt bijna altijd precies wat ik zeg, maar die anderen snappen er vaak niet al te veel van, dat is wel eens lastig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
xinix, ik doe niet mee met het minnetjes geven, maar mijn hemel, wat ben je toch wazig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-))
hoe bedoel je? ik snap je niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Heel veel mensen begrijp ik niet. Geert Wilders, ik snap niets van die man.
Ik snap ook niets van de meeste vrouwen. Hoe die wezens het voor elkaar krijgen het zo verschrikkelijk lang over een tas te hebben.. Het is mij één groot raadsel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de inhoud van die tas wel eens gezien, of je dat kan begrijpen!
+1
niet als ik ze tegenkom bij de bushalte, en een praatje met ze maak.
wel als ik lees over pedo's of dierenbeulen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat pedo's mensen zijn met erg weinig zelfvertrouwen waardoor zij vallen op jonge mensjes die zij gemakkelijk kunnen overvleugelen.
Met dierenbeulen lijkt me ongeveer het zelfde aan de hand, zij willen de schade die hen is aangedaan verhalen op een wezen dat zich niet kan verweren.
Nee, over het algemeen niet. Mijn begrip en inlevingsvermogen gaan heel erg ver, maar ik heb mijn grenzen. Sommige mensen zal ik echter nooit begrijpen en wíl ik ook niet begrijpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen hebben meer moeite mij te begrijpen omdat ik hun begrijp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De metataal begrijp ik altijd en ook het universele in communicatie. Nee, eigenlijk heel weinig moeite mee. Hoewel, ik moet geregeld wel duidelijk krijgen of iets nou een beslissing was of nog iets om over te denken. Dat ambivalente kan ik slecht tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wel, omdat ik soms verwacht van mensen dat ze op een normale manier met elkaar om gaan.
Ik begrijp niet waarom dan mensen zo doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms wel dan zeggen ze het eenmaar ze bedoelen het ander en dan gaan ze er ook nog van uit dat je dat wel ziet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding