Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben jij bereid iemand in jouw leven nog een tweede kans te geven ( voor .....)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
598

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt eraan. Ik ben erg vergevingsgezind, maar als iemand me bewust en keihard op mijn ziel trapt, weet ik niet of mijn hart genoeg vergeving kan opbrengen. Hoe graag ik het ook zou willen, dat wordt zeer, zeer moeilijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat ligt eraan, meestal wel.

Als het echt iets afschuwelijks is wat diegene heeft gedaan, dan niet. In uitzonderlijke gevallen kan ik geen tweede kans geven.
Maar voor de meeste dingen wel. Iedereen maakt fouten, en als iemand daar spijt van heeft, dan verdient degene in kwestie een tweede kans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja daarvoor ben ik bereid en dat zeg ik met genoeg ervaring maar die moet wel benut worden anders is het ook gewoon game over
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd en een derde en een vierde en een vijfde... enz enz...

Bij iedereen...

Wie ben ik om dat te weigeren? Ik kan dat niet weigeren, nooit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen verdient het om een tweedekans te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt niet.
Ja hoor. Iemand kan veranderen en vaak weten mensen niet eens wat ze doen. ( moet aan een bijbeltekst denken.,laat maar)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik iemand een tweede kans geef dan vermeld ik er duidelijk bij dat dit ook de laatste kans is. Dit is tot nu toe een paar keer voorgekomen en één heeft werkelijk helemaal niets geleerd van de vele gesprekken. Dus dan zet ik er een punt achter. Met de duidelijke boodschap dat de persoon vooral niet meer in mijn buurt moet komen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding