De kenmerken vergelijken of naar een adhd centrum gaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Praat eerst eens met mensen uit je omgeving zien zij wat jij ziet en andersom (leraren, familie, vrienden, buren)??
Zo ja, dan is het handig om eens langs de huisarts te gaan om je bezorgdheid uit te spreken, hij kan je evt. doorverwijzen naar de specialisten op dit gebied!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we niet vergeten dat de meeste kinderen druk kunnen zijn zonder dat ze ADHD hebben. Deze drukke periode kan snel overgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is erg moeilijk om erachter te komen of uw kind daadwerkelijk ADHD heeft. Bij mijn broertje heeft dit 2 jaar geduurd het is een erg lange proces wat uiteraard met een huisartsbezoek begint en met een verwijzing naar bureau jeugdzorg voortloopt. Ik wens u er erg veel succes mee en hopelijk is het geen ADHD...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil toch even melden dat jeugdzorg echt niet altijd word ingeschakeld. Mijn zoon heeft ADHD en dat was met een paar testen al geconcludeerd. Ga naar je huisarts en vraag naar een goede instelling. Wij hebben helemaal niets met jeugdzorg te maken gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook ADHD en ik ben ook nooit bij jeugdzorg geweest maar wel bij een soort centrum die erin gespecialiseerd is dan doen ze allemaal testjes en daaruit gaan ze kijken of het wel of niet heeft te maken met ADHD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf adhd maar je bent veel drukker en je gedraagt je anders je kan getest worden bij GGD dacht ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten testen. Kinderen met ADHD zijn onrustig en hebben vooral moeite met concentratie. Heel vaak is het ook zo dat ze geen 2 dingen tegelijk kunnen doen. Dus let daar eens op. Ook hebben ze heel vaak problemen met in slaap komen.