Is een montessori school een goede school? Mijn dochter is vrij zelfstandig en ondernemend.

Montessori school

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Het is wel een goede school leer je wel veel over zelfstandigheid maar ik zou het wel in de gaten houden want bij veel zelfstandigheid is de verleiding groot om alleen tijd te besteden in dingen die je leuk vind of waar je goed in bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je erg zelfstandig en ondernemend bent, is een montessori school zeker een aanrader.
Zit zelf op Montessori school Herman Jordan, en het is zooo leuk op school.
Ik wist zelf eerst niet wat montesorri was, ik zat namelijk niet op een montessori basisschool. Maar t is zeker een aanrader. ;)