Wat als je iemand leuk vind en hij ziet jou niet staan?!

Ik heb er problemen mee! Help ajb. xx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (7)

Beter leren kennen en je leuke kanten laten zien en een keer wat doen of gwn vragen wil je met me?

Alstu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
Jezelf zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onmiddelijk accepteren. Ik heb al te veel gevallen meegemaakt van mensen die eindeloos blijven janken en achter iemand aanlopen. Het is strontvervelend voor de persoon die leuk bevonden wordt én voor degenen aan wie degene die 'm leuk vindt steeds opnieuw gaat doordrammen over hoe leuk de persoon in kwestie is en hoe jammer dat hij geen interesse heeft in hem of haar. Men kan zichzelf veel onnodig leed besparen door het signaal gewoon te accepteren, onmiddelijk, en zich met andere mensen te gaan bezig houden.
Tenzij het natuurlijk gaat om een blinde of slechtziende die jou gewoon 'niet ziet staan'. In dat geval kun je nog steeds op hem of haar toestappen en zeggen: 'Hé, hallo, ik ben... en ik weet dat je me niet kunt zien staan, maar ik vind je leuk. Mocht je interesse hebben om me te leren kennen en me misschien ook leuk te gaan vinden, dan kunnen we misschien eens samen een leuke wandeling maken in de natuur of zo. Wat denk je ervan? '
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
Een ander zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hem/haar laten stikken en je op iemand anders richten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms moet je iets directer zijn door te zeggen dat je iemand wel ziet zitten en samen misschien iets leuks zou kunnen doen MAAR dring jezelf niet op aan iemand dat is eng en vervelend geef iemand de tijd om jouw ook te zien staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op hem afstappen en vragen of hij je leuk vind dan weet je meteen waar je aan toe bent