Ik heb een enge film gezien en heb nachtmerries wat kan ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dus niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere film kijken die grappig is, of een verhaal/strip lezen.
Werkt bij mij altijd! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De making of kijken .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk een keer een hele grappige film en als je gaat slapen, denk dan aan een paar leuke fragmenten en als het goed is droom je er dan niet over... Als je droomt, droom je een paar dingen die je die dag hebt mee gemaakt of waar je je druk om maakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet heel erg veel ben ik bang. Ik heb een x grudge 1 en 2 in de middag gekeken. Maar soms ben ik in de avond nog doodsbang in mijn bed..