... wat betekent SRV eigenlijk? Mijn SRV-man wist het vroeger zelf niet eens :-S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, de SRV! O zoete nostalgie. :) +

Antwoorden (2)

Samen Rationeel Verkopen

De SRV-wagen was een kleine rijdende supermarkt. De naam stond voor Samen Rationeel Verkopen. Het concept van de rijdende supermarkt is in de jaren zestig bedacht door Cor Boonstra (de latere topman van Philips) toen hij verkoopleider bij de Zuivel Handelsmaatschappij was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen Rationeel Verkopen