Ik ben echt megaaaadun maar hoeveel ik ook eet ik kom gewoon niet bij, wie weet hier iets voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Er zijn speciale shakes die mensen drinken om af te vallen. (neem dan wel de shakes uit een natuurvoedinswinkel, anderen zijn troep) Als je deze shakes drinkt, naast je normale eetpatroon, krijg je dus het dubbele aantal calorieën binnen, en zou je in principe aan moeten komen. En als je je niet prettig voelt bij je gewicht (fysiek en/of mentaal) moet je er misschien eens met je huisarts over praten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als veel eten & vet eten niet helpt ,
Kan je altyd even naar de dokter gaan , !
Die heeft dat medicijnen voor ;')
Goood luckk , !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op recept van de dokter kun je in de apotheek nutridrink halen. dit zijn flesjes met drink in verschillende smaken en soorten die gebruikt worden bij mensen die erg dun zijn of door ziekte veel afvallen. in deze flesjes zitten extra veel koolhydraten om te zorgen dat je aankomt. als je eenmaal een mafhteging hebt kun je alle smaken varieren om te kijken wat het beste bij je past. ik hoop dat je hier wat aan hebt.. je kan het trouwens ook gewoon kopen maar waarom kopen als je het ook door je verzekering kan laten betalen en je kan ook een machtiging krijgen via een dietiste. ik hoop dat je er wat aan hebt en als je meer info wilt kun je ook de site van nuticia bezoeken. groetjes Mer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn idd op recept verscheidene middelen te krijgen om aan te komen. Mijn oma viel erg af en kreeg ook middeltjes om aan te komen. Vooral naar de dokter gaan, want wie weet ligt het aan je schildklier en moet daar naar gekeken worden.