steeds meer je grenzen verleggen en ga werken achter de kassa, veel contact met mensen. het werkt echt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere ochtend als je in de spiegel kijkt iets over jezelf zeggen wat je vind. Of gewoon zeggen dat je mooi bent.

Ook is je houding heel belangrijk.
Ga rechtop lopen. Schouders naar onder(!) en naar achter. Kin omhoog maar niet teveel.
Doe leuke kleren aan en neem iedere ochtend een half uurtje om jezelf te verzorgen. Als je er verzorgt uitziet voel je je ook beter.