Als je niks van engels snapt. en je staat er een 3.5 voor op je rapport. waar zou ik dan hulp kunnen zoeken?

Rondom nijmegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wat ook goed werkt, chatten met Engelse mensen. Bv op chatroulette.com of omegle.com
Daar zitten veel Engels sprekende mensen op. Sommige vinden het wel leuk wat tijd te stoppen in het bijbrengen van engels. En het is leuker dan school.
Verder is bijles op school ook handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bijlesinstituut. Dit is soms ook vanuit school
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je bijles krijgen van je engelse docent.