Is vliegen gevaarlijk?

Ik vind het echt doodeng paar x gedaan maar vind het nog altijd niks om er in te stappen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De reis naar de luchthaven met de auto is gevaarlijker dan het vliegen zelf. Vliegen is niet eng en gevaarlijk, ik vlieg veel liever dan dat ik moet rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vliegen zelf is helemaal niet eng. Het is een van de veiligste vervoersmiddels om mee te reizen.