Tips samenvatten 4havo?

Weet iemand goede/bruikbare tips bij samenvatten in 4 havo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ligt er net aan voor welk vak. Wat ik altijd doe is de tekst doorlezen en e belangrijkste dingen onderstrepen met potlood( zodat je het later uit kan gummen) dan als je dat gedaan hebt alle onderstreepte zinnen opschrijven et voilà je samenvatting!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het vak is nederlands. Onderstrepen is heel handig!
Heel veel vakken staan op internet, je hoeft er zo niet teveel tijd in te steken. (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nadeel daarvan is wel dat je er bijna niks van leert.. Ik ben geen docent maar weet uit ervaring dat schrijven 10e zo snel leert dan lezen.. Maarja ieder zo zijn eigen manier
Voor welke vakken heb je ze nodig?
Ik heb veel antwoorden en samenvattingen ;)
Laat maar weten