Hoe kan het dat bij Mozzila Firefox mijn niveau bij mijn plaatje wordt weergevens, en bij normaal internet (Explorer) niet?

In de vorm van een stippellijn, waarvan er twee stippen paars zijn (=niveau 2).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Omdat mozilla firefox anders is betreft opties en lay out.
Dat is het enige wat ik als antwoord kan bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat Internet Explorer lak heeft aan de webstandaarden. Veel websites zien er onder Internet Explorer dus fout uit. Ik zou aanbevelen: neem een echte browser.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat IE6 want dat moet de versie zijn die je gebruikt compleet brak is en eigenlijk altijd een hele slechte beta is gebleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb IE en het werkt bij mij gewoon hoor :S