Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is GeenStijl veranderd?

Na het vertrek van hoofdredacteur Dominique Weesie is GeenStijl veel minder spraakmakend en origineel. Of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
687

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij is nog niet eens 2 weken weg, daarvoor was hij wel minder aanwezig als je daar op doelt. Maar zolang ze geen informatie krijgen is er ook niets aan de kaak te stellen.
Als ik nu naar de homepage van GS ga staat er inderdaad helemaal niks boeiends op, in dat opzicht heb je gelijk. Maar Rutger vind ik nog steeds leuk, en ik denk dat de redactie niet met elk onderwerp naar Dominique ging voor goedkeuring. Dus voor het grootste gedeelde is het nog hetzelfde gebleven, maar 1 redacteur minder.
Ach, de toekomst zal het uitwijzen. Ik vind Dumpert en de slechte nieuwsredacteuren op Spitsnieuws altijd erg leuk. Wat ook onderdeel van GS is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ben ik het mee eens, de artikelen lezen een stuk minder prettig weg.. En dat eeuwige geouwehoer over dezelfde onderwerpen hangt me ondertussen ook wel een beetje de strot uit.

Misschien maakt Weesie het goed met 'Powned', we zullen zien...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geenstijl, dat is toch dat arrogante roddelblaadje die geen zak geeft jouw en mijn privacy en gaat janken zodra ze zelf worden aangepakt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat oppervlakkiger ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding