Wie heeft ooit de documentaire 'lights over Phoenix' gezien?

In 1996 werden er series onverklaarbare lichten gezien boven de stad Phoenix. Vele mensen hebben daar opnamen van gemaakt waar een documentaire van is gemaakt. Ik weet nog dat ik 'm in 1997 gezien heb, en dat de rillingen over m'n rug liepen bij het zien van de beelden.
Wie heeft die docu ook gezien, en weet misschien waar ie nog te vinden is, en of er ooit verder ontwikkelingen of ontdekkingen zijn geweest in deze onverklaarbare zaak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

nou, hou je vast want hier kan je je hart ophalen hoor.

http://www.thephoenixlights.net/

veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig, hartstikke goed!
+ voor jou!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje.[bloos].

Andere antwoorden (1)

Ik heb er destijds van gehoord en een klein stukje van gezien. Een semi-vriend van mij die nogal ufogek is licht me altijd in over dit soort dingen.
Er staan meerdere filmpjes ervan op youtube. Weet niet precies welke docu je gezien hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de tip, ik ga ernaar op zoek.