zodat je maximaal je wiet kan indelen zonder dat je je vingers verbrandt. Je tip geeft je ruimte om te inhaleren.

Toegevoegd op 17-06-2009 21:02:37
amerikanen (bijvoorbeeld) gebruiken vaak geen tip en roken puur, zij gebruiken een pincet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tip werkt als een soort filter. Het wordt aangebracht in het smalste deel van de joint, waar het voorkomt dat tabak of delen marihuana in de mond of keel terecht komen. Daarnaast kan je zo beter en makkelijker inhaleren. Ook omdat wiet of hasj een hogere verbrandingswaarde heeft dan tabak, zorgt de tip ervoor dat je lippen minder snel brandwondjes oplopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joint komt van 'to join' ofwel samen delen. Als iedereen aan een 'gewone' tip zit te sabbelen wordt hij zo nat en vies.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om die ranzige shagmeuk niet binnen te krijgen