hoe kan ik ooit een studie kiezen uit al die honderden studies die er zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Kies diegene waarbij je:
Je goed voelt
Goed voor je toekomst is
Niet te moeilijk is
Makkelijk te bereiken is
Gaan er ook vrienden naartoe?
Vind je het gebouw/lesmethode
Leul?

Denk
Hieraan voor je keuze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe een studie keuze test
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je een loopbaan Begeleider op school? Of decaan? Welke je van advies kunnen voorzien. Als je niet op school zit, het cwi heeft ook verschillende begeleiders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de opendagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst bij jezelf na gaan wat jou echt boeit.
beginnen met een basiscursus daar omtrent lijkt me het meest logisch. ook de duur van de cursus en de prijs kunnen mee spelen in je keuze...