Ik heb een hele droge huid wat kan ik daar aan doen ik reinig elke avond en ochtend mijn gezicht crème er op 's avonds zelfs vaseline heel vet dus

Maar het helpt niet echt allemaal ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (11)

Ik las laatst dat het slecht is om dan heel warm te douchen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaseline blijft op je huid liggen, dus dat haalt niks uit. Een milde reiniging en een goede voedende dag en nachtcreme helpt wel, eventueel aanvullen met maskers en serums
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst douchen en dan in smeren met body lotion elke keer na het douchen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet teveel douchen en anders niet te warm en gebruik bodylotion
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik uiercreme
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
body milk :) van nivea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te goed en te veel reinigen is ook slecht! Word je huid ook erg droog van! S avonds goed reinigen met de daarvoor bestemde middelen! Was s
Ochtends je gezicht alleen met water! Ook kan je een dag en nacht creme voor de droge huid kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te scheutig met zeep en drie keer daags smeren met uiercrème.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek een huidtherapeute in je buurt voor professioneel advies: www.huidtherapie.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens purol zalf ipv vaseline.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoeken naar de oorzaak.

Gokje:
er zit "sodium laureth sulfate", ".. lauryl sulfate" of " ..dodecyl sulfate" of iets wat er op lijkt in je douchegel of reinigingsmiddel.
Dit zijn sterke ontvetters, die je huid uitdrogen.

Zo ja: iets nemen waar dat niet in zit:
o.a. Weleda en YesToCarrots zijn goed (o.a. bij de tuinen)