Omdat die ene vent alle joden wou dood hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En meer macht wou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De leiders verveelde zich en hadden het wel gehad met risk dus verzonnen ze dit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xd
Alles is begonnen door schulden die Duitsland had overgehouden nadat ze de eerste wereldoorlog verloren hadden en ook door de economische crisis in die tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In duitsland was veel armoede en weinig werk hitler zei dat hij van duitsland weer een groot machtig rijk zou maken waar iedereen weer werk had daardoor kwam hitler aan demacht hij liet mensen zonder werk in wapen fabrieken werken en hij liet ze eten verbouwen enzo toen wilde hij oostenrijk bij duitsland nemen dat vonden de andere europese landen niet zo heel erg maar toen had hitler een verdrag getekend met rusland dat duitsland polen mocht inemen zonder dat rusland duitsland zou aanvallen toen had duitsland dus polen daarna bouwde hij zijn rijk steeds verder uit en nam hij nog veel meer landen over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na 1e wereldoorlog was er slechte economie in duitsland. Hitler speelde hier slim op in en wist zo op een democratische manier het volk voor zich te winnen. En voila, een mongool aan de macht ( die best wel slim is )