Hoe wordt je als 44 jarige kalende man toch als "cool" gezien ?

Dit is een serieuze vraag want morgen ga ik op bezoek bij twee tieners ( en hun moeder :-P )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+LOL
veel succes morgen

Het beste antwoord

Gewoon jezelf zijn en gezellig meekletsen! Maar kzou geen flauwe grappen gaan maken- ook niet omdat je cool probeert te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Met iets van Apple, bijv. iPhone 4 / iPad / of een macbook, dat het maar modern lijkt maar niet als een nerd. En je ligt interreseren in hen maar niet te veel, en beroepverhalen kunnen ook helpen als dat een beetje "stoer" is. En gewoon leuk zijn voor die moeder ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat erom of je een goed mens bent, dat hebbentieners ook door. Anders doe je een pet op, dat kan ook cool stAan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gadgets, motor, coole hobby, games, kennis van recente films en muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door vooral jezelf te zijn. Als je gaat 'acteren' of doen alsof, voelen mensen dat haarfijn aan en zet je jezelf ongelooflijk voor gek.
Als ze het over dingen hebben die je niet snapt, gewoon zeggen dat dat zo is en zeggen dat je al een ouwe vent bent, dan komt er lucht, zullen ze waarschijnlijk lachen, maar mèt jou, niet òm jou.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door bij de tijd te zijn.