Wat is een volgens wetenschap/algemene kennis normale tijd voor iemand van 17 om naar bed te gaan?

ik moet altijd om 9 uur..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat is wel aan de vroege kant.
Omdat je het hier vraagt denk ik dat je dat zelf ook wel vindt. 17, dan is 2200 uur een betere tijd. Ben je moe dan ga je eerder. Maar 2200 is zeer redelijk.

In jouw klas zal niemand om 9 uur naar bed hoeven dat kan ik je voorspellen...

Praat eens met je ouders.Tijd om naar boven bij te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf bepalen vind ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9 uur is echt veel te vroeg. Ik ben 15 en 9 maanden n ga om 10 naar boven om tas te pakken enz. Dus ga slapen rond half 11.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 16 en slaap bijna altijd om half 10 nu niet want ben morgen 1e 2 uur vrij. Maar ligt eraan of je nog moe bent als je wakker word of uitgeslapen bent.