Wat zijn de voordelen van vet eten in de kantine

Ik moet voor school een debat voorbereiden maar kan geen argumenten bedenken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

vet levert energie aan je lichaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij worden sommige mensen vrolijker en gelukkiger van vet eten.
(of is dat allemaal Ge...?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vet is goed voor energie....
Als er alleen maar gezond eten is dan gaan mimder mensen iets kopen betekent dus ook minder winst....
Mensen die niks kopen nemen het dan mee van huis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ontzettend goedkoop, dus de uitbater van de kantine kan er ontzettend veel geld mee verdienen, omdat je het relatief goedkoper aan de man kunt brengen dan gezond eten en mensen er ook veel meer van kopen.
Het is ook wat langer houdbaar, zodat je er meer van tegelijk kan inkopen, wat ook de prijs weer drukt.

De voordelen zijn dus uitsluitend voor de uitbater van de kantine ; voor de eters zijn er uitsluitend nadelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak snel klaar te maken, dus daarmee ook meestal goedkoper. En daarbij is vet eten in beginsel geen probleem, zolang er maar wat beweging tegenover staat en dat is de eigen verantwoordelijkheid van de consument
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent dat de regelmatige eters van vet = fastfood eerder sterven dan hun leeftijdsgenoten die zich niet te buiten gaan aan het eten van verkeerd vet.
Daardoor leveren ze een welkome bijdrage aan de bestrijding van de vergrijzing (gewoon omdat ze eerder dood gaan). E.e.a. mits ze geen langdurig en kostbaar ziekbed hebben wat meer verpleging kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geld dat jij kwijtraakt en zij verdienen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vet eten ruikt ook sterk waardoor het zich in een kantine bijna vanzelf verkoopt :-)