Zouden jou ouders jou ouders niet kunnen zijn?

is er een reden om te twijfelen of jouw ouders jouw ouders zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de tekst doe je het wel goed met jouW ouders...

Het beste antwoord

ik heb 32 jaar naar mijn vader zitten te zoeken .
zie mijn site;
http://members.home.nl/bath-full
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Zou kunnen; misschien omdat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze sex met elkaar hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik begin uiterlijk steeds meer op m'n moeder te lijken, terwijl ik altijd op m'n vader heb geleken. Geen twijfel mogelijk dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja kijk, dan ben je al een heel eind.
Het zou in theorie kunnen, maar er is geen enkele reden om eraan te twijfelen. Anders hadden ze me het trouwens al lang verteld, zo zijn ze wel.
Voor mij zijn het hoe dan ook mijn ouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja wat er nu ook uit de mouw komt, zij hebben je wel gemaakt tot wie je nu bent bioslogies of niet. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Als mijn verleden niet mijn verleden zou kunnen zijn, dan kan dat...

Nee er is geen reden om eraan te twijfelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onmogelijk, er zijn teveel gelijkenissen qua uiterlijk en specifieke karaktertrekken. Daarnaast zijn het ook nog eens heel eerlijke mensen, die mij allang hadden verteld als het anders was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wetenschappers denken dat een op de vijf tussen een op de tien kinderen een buitenechtelijk kind is (over alle rangen en standen gelijk verdeeld). De kans dat je een andere vader hebt is dus best reëel.
Heb dat over de mijne vroeger ook gedacht, maar nu ontdek ik steeds vervelende eigenschappen die ik met hem deel. Kans inmiddels nihil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmzzz.....

In tegenstelling tot mijn vader ga ik echt over lijken, waarbij het me werkelijk niets kan schelen hoe dat lijk heet...

Maar ik ben bang dat hoe graag ik het soms ook anders wilde me erbij neer moet leggen dat mijn ouders mijn ouders zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, geen twijfel mogelijk, met het karakter van de één en uiterlijk van de ander niet. NB; heb ook uiterlijke overeenkomsten met de ander....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is ook bij mij geen twijfel over mogelijk. Mijn moeder maakt wel eens grapjes dat ze het niet weet, omdat ik met een keizersnee geboren werd en ze me pas zag toen ik tussen alle andere babies in de couveuse lag, en ze dus naambordjes hebben kunnen verwisselen. Maar ondertussen hoefde ze toen niet op het naambordje te kijken, omdat ze meteen m'n vader in mij herkende. Knap bij een heeeeel klein babietje. En toen ze 25 jaar getrouwd waren dacht haar oom even dat ik haar was LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dit kan, net zo goed als men God niet als God wil beschouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit slaat dus weer eens helemaal nergens op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent een echte BvB supporter Melissa!
Nee gezien het feit dat mijn neus een kopie van die van mijn vader is en mijn karakter een kopie van die van mijn moeder.... Nee, het lijkt me dat ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn.