Ik heb veel last van hoofdpijn, en ik heb het idee dat het van bovenuit mijn nek komt. Iemand een idee wat hiertegen helpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je zou naar fysiotherapie kunnen vragen bij de huisarts zodat die de spieren in je nek een beetje kan ontspannen , of probeer een keer met warme compressen in je nek te gaan liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tegenwoordig zijn fysiotherapeuten direct toegankelijk; dat wil zeggen dat je niet eerst naar de huisarts hoeft voor een verwijzing. Zou ik even doen als de klachten aanhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou spanningshoodpijn kunnen zijn, misschien helpt een fisio er tegen? Of mensendieck die ook naar je houding kan kijken.